Η ζωή σε καλοκαιρινούς ρυθμούς!

Δροσερή,αισθησιακή και γεμάτη απο πράσινες πινελιές,στη διακόσμηση,τα φυτά δίνουν μια φρέσκια ανάσα στο interior  design,τη μόδα και το lifestyle. Γενικά το πράσινο,ασκεί μια φρεσκάδα και γοητεία και όχι τυχαία.Αυτό συμβαίνει γιατί όλοι θέλουμε να έχουμε μια επαφή με την φύση που αντικατροπτίζεται παντού.Στη διακόσμηση,στη μόδα,στην τέχνη.Το τροπικό στυλ "φοριέται" πολύ φέτος αφού έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά απο τις αρχές την σεζόν.
Αυτό το στυλ διακόσμησης,εκπλήσσει ευχάριστα καθώς δίνει στο σπίτι και ιδιαίτερα όσοι έχουν εξοχικό,την αίσθηση αναψυχής,σαν ν'απολαμβάνουν οι ένοικοι μόνιμες διακοπές
Μια εικόνα που παραπέμπει ακόμα μια φορά την γλυκιά ανεμελιά του καλοκαιριού.Πίνετε τα κρύα ποτάκια σας στα ποτήρια που έχουν τα φύλλα του δέντρου και αναπαυθείτε αγκαλιάζοντας τα μαξιλαράκια. 

.Αγαπημένα υλικά είναι τα μπαμπού,και η ψάθα και όλα τ'αντικείμενα που έχουν σχέδια με λουλούδια,έντονα ή στο πράσινο χρώμα.

Αιώρα άσπρη πλεκτή στη βεράντα σας ή ακόμα και στο μπαλκόνι σας αν σας το επιτρέπει ο χώρος.Τι πιο ανέμελο,ξεκούραστο απο το να ξαπλώνετε και να πίνετε τον χυμό σας.Ποιός δεν θα το ήθελε;

Μαξιλαράκια,ρολόι τοίχου,και κάδρα,όλα μαρτυρούν και συνθέτουν μια εικόνα μέσα απο τα τροπικά δάση της ζούγκλας.

Αυτά είναι για φέτος το καλοκαίρι 2017 οι χώροι,οι τάσεις,για να μπορέσετε ν' απολαύσετε χαρούμενε και ξέγνοιαστες διακοπές σ'ένα περιβάλλον που θα σας εμπνέει!




Σχόλια

  1. Αν και δεν είμαι φαν του τροπικού στυλ μερικές πινελιές θα είναι ότι πρέπει για το φετινό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι φρεσκαρει και ανανεώνει την διάθεση είναι καλό Κατερίνα μου,και φυσικά με το προσωπικό του γούστο ο καθένας.Καλο σ/κο!

      Διαγραφή
  2. Βλέποντας τα φυτά στο σπίτι αλλάζει ευχάριστα η διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλάζει και αναζωογονεί,τον χώρο Μία μου.Τα φυτά είναι πηγή ενέργειας...καλο σ/κο!

      Διαγραφή
  3. Μ'αρέσει το πράσινο και τα μαξιλάρια τα λάτρεψα. Τους έχω και μια αδυναμία να πω την αλήθεια!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ λατρεύω τα μαξιλάρια και επιμένω στις αλλαγές Άννα μου,φυσικά όσο γίνεται για τον καθένα.Καλο σ/κο και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Το πράσινο όπου και να μπει Μαρία μου... δίνει πράγματι την αίσθηση της φρεσκάδας και προπαντός τώρα το καλοκαιράκι που και μόνο η εικόνα του πράσινου του τροπικού...σε όποια μορφή του....μας ξεκουράζει...πολύ ωραίες οι προτάσεις σου φίλη μου.. καλό δροσερό καλοκαιράκι... φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι τα φυτά εκτός του ότι ομορφαίνουν τον χώρο Ρούλα μου,δίνουν και μια ανάσα δροσιάς,αμ τι άλλο απο να διακοσμούμε το σπίτι μας και να αισθανόμαστε ωραία.Καλό καλοκαίρι και δροσερό φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τόσο καλοκαιρινό στιλ! Το λατρεύω πραγματικά!Με ταξιδεύει, με ηρεμεί!!! Πάντα με γούστο οι αναρτήσεις και οι προτάσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου