Τα κακτοειδή ή παχύφυτα στη διακόσμηση!

Το καλοκαιράκι έχει μπεί για τα καλά πλέον,μιας και η θερμοκρασία ανεβαίνει συνεχώς και πολλές φορές γίνεται αφόρηρτη.Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα πάλι ένα θέμα με τα φυτά και το πράσινο στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού.Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ξαναμιλήσουμε για τα κακτοειδή και τις αντοχές τους σε υψηλές θερμοκρασίες.Βλέπετε κάποιοι,δεν διαθέτουν πολύ χρόνο για το πότισμα των φυτών,ή απλά δεν ξέρουν την ποσότητα νερού που χρειάζεται κάθε φυτό.Έτσι πολλά φυτά "χάνουν" την μάχη και ξεραίνονται πολύ γρήγορα.Προμηθευτείτε τα αγαπημένα σας κακτοειδή ή παχύφυτα,τοποθετήστε τα σε μικρά ή μεσαία γλαστράκια,απο πηλό ,ψάθινα ή τενεκεδάκια που μπορείτε εύκολα να κάνετε.Πολλοί τα  βάφουν στο χρώμα που τους αρέσει τα γλαστράκια ή απλά κάνουν διάφορα σχέδια που τα χαρακτηρίζουν ιδιαίτερα όπου και αν τα τοποθετήσετε.

Για τα κορίτσια και όχι μόνο,οι  παστέλ αποχρώσεις σε ξεχωριστούς συνδυασμούςμε  θέμα τα κακτάκια φιγουράρουν στη διακόσμηση.Δείτε τα μαξιλαράκια,το κομοδίνο ,όπου τα πομολάκια είναι τόσο χαριτωμένα,το καδράκι,την κούπα ,όλα έχουν κύριο θέμα τα κακτοειδή.Ακόμα και το ντύσιμο στα βιβλία είνα απο χαρτί με πολύχρωμα κακτάκια.

Συνεχίζουμε σε πάλ τόνους την διακόσμηση στο ραφάκι ,πάνω στην επιφάνεια του γραφείου και όλα είναι τόσο μα τόσο παιχνιδιάρικα.

Οι αποχρώσεις του πράσινου αποτυπώνονται στα μικρά μαξιλαράκια,με τα κακτάκια το φωτιστικό ,το γλαστράκι στο ασπρόμαυρο και η ταπετσαρία που δείχνει νεανικό στυλ.

Επίσης και στο ασπρόμαυρο είναι ένας πολύ σικάτος και ανάλαφρος συνδυασμός για να "βολέψετε" τα μικρά σας κακτοειδή,στο καθιστικό σας ,στην μεταλλική ραφιέρα η απλά πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού σας.

Σκορπείστε τα σε σημεία που θα γεμίσουν τα κενά που έχετε,όπως πάνω στην επιφάνεια κάποιου επίπλου,σε μικρά τραπεζάκια,σε κάποια γωνία ή μπορείτε να κρεμάσετε μια κορνίζα.

Φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω το αγαπημένο μου χρώμα  gold roses,που είναι το μέταλλο ,που χαρίζει την θετική πινελιά στη διακόσμηση του χώρου.Και μην ξεχνάτε ότι όλα αυτά τα κακτοειδή πέραν απο το λίγο πότισμα και φροντίδα που χρειάζονται,ομορφαίνουν και θα δώσουν μια ιδιαίτερη νότα όπου και αν τα βάλετε!


Σχόλια

  1. Αγαπώ τα κακτοειδή και τα παχύφυτα στη διακόσμηση. Είναι φυτά που αντέχουν, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη περιποίηση και διακοσμούν το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μία μου , μπορείς να τα προσπεράσεις χωρίς να ανησυχείς,λιγότερη φροντίδα και περισσότερο διακόσμηση!

      Διαγραφή
  2. Συμπαθέστατα φυτά κορίτσι μου!Έχω και εγώ στο σπίτι μου. Στο μεταξύ δεν μπορώ να μην σχολιάσω και τους υπέροχους χρωματισμούς που μας έχεις σήμερα.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'αρέσουν γενικά όλα τα παχύφυτα. Ξετρελάθηκα με τις ιδέες σου αλλά μου έκλεψαν την καρδιά τα πομολάκια και η κούπα κάκτος!! Υπέροχα όλα
    Καλή σου μέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα πόμολα μία πολύ θα ήθελα να τα βρω Άννα μου,όσο για την κούπα μπορεις να τη φτιάξεις εάν ασχολείσαι λίγο με το σχέδιο...Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Τελικά νομίζω είναι τα μόνα φυτά που αντέχουν στα χέρια μου! Φανταστικές οι προτάσεις σου στη διακόσμηση Μαρία μου! Δεν ξέρω τι να πρωτο-διαλέξω1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι συμβαίνει στους περισσότερους,και αυτό γιατί δεν θέλουν πολύ φροντίδα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Τα λατρεύω και εγώ σε όλες τις μορφές τους,σε μαξιλάρια,σε κόσμημα,σε πόμολα...Αλλά δεν τα έχω δει πουθενά στην αγορά όσο και αν έψαξα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου