Καλοκαιρινοί θησαυροί!

Ξεκινώντας με μεράκι φαντασία και τα απαραίτητα υλικά που τόσο γενναιόδωρα μας χαρίζει η φύση μπαίνω στην φάση της δημιουργίας με μια απίστευτη διάθεση.Πιστεύω οτι οφείλεται στην καλοκαιρία αλλά στα όμορφα κοχύλια του θαλάσσιου θησαυρού. Κοχύλια σε διαφορετικά μεγέθη,πετρούλες δίχτυ και αστερίες θα στολίσουν γυάλινα βάζα για να διακοσμήσουν μικρές γωνίες.Τα υλικά είναι σίγουρα απλά,εύκολα στη χρήση τους και σε λίγο χρόνο είναι έτοιμα.Αλλά ας ξεκινήσουμε απο την αρχή.Μ'ένα κουβάρι απο σχοινί και ένα μεταλλικό σκελετό στο μαύρο χρώμα,αρχισα να το τυλίγω γύρω απο την περιφέρεια του ώστε... 
...να του δώσω μια διαφορετική και πιο καλοκαιρινή όψη.Χρησιμοποίησα θερμόκολλα για να στερεώσω τις δύο άκρες του και στο τέλος έβαλα ένα μελισσόκερο που το ζωγράφισα με μικρά ανθάκια στην μία πλευρά του.
Η πρώτη κατασκευή τελείωσε σε 3 λεπτά.
Εδω είναι μια ζωγραφισμένη πέτρα λευκή με ανεξίληλα μαρκαδοράκια στο χρυσό και μαύρο.
Το κηροπήγιο φαίνεται ολόκληρο και είναι στην άκρη του δίσκου...

Πάμε τώρα στην δεύτερη που είναι... το γυάλινο βάζο μεσαίου μεγέθους καθαρό και περιμένει την δική του σειρά.
Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι...ένα κομμάτι απο δίχτυ στο χρώμα της άμμου,ένα μικρό κορδόνι στο ίδιο χρώμα και τέλος ένας αστερίας ,μαζί με μικρές πέτρες απο την την παραλία. 
Κόλλησα με τον ίδιο τρόπο το δίχτυ,γύρω απο το γυάλινο βάζο,στη συνέχεια έβαλα στο στόμιο του ,το κορδονάκι και τέλος τον αστερία,αφού γέμισα με τις πέτρες το βάζο.Έτσι έγινε ένα διακοσμητικό στοιχείο που μπορούμε να βάλουμε ένα ρεσώ και να χρησιμοποιηθεί σαν κηροπήγιο.
Το μεγάλο διάφανο βάζο φιλοξενεί τα κοχύλια ,μαζί με το θαλάσσινό ξύλο που βρήκα σε μια παραλία της Ιθάκης.Επίσης το κηροπήγιο με το σχοινί και το βάζο με το δίχτυ δείχνουν ξεχωριστά κομμάτια σ'ένα ξύλινο λευκό δίσκο.
Ανάμεσα στις πέτρες που έψαχνα,βρήκα και ορισμένες μεγάλες και έτσι τις ζωγράφισα,για να δώσω την δικιά μου καλοκαιρινή πινελιά στη διακόσμηση.

Αυτές οι πέτρες διακοσμούν μια επιφάνεια που  αμέσως έγινε μια μικρή σύνθεση με ρομαντική και καλοκαιρινή διάθεση!













Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ Άουρα και απο εμένα πολλά φιλιά σ'όλους σας!

      Διαγραφή
  2. Καλοκαιρινες και πολύ ομορφες ιδέες Μαρία μου εξαιρετική η θαλασινη συνθεσή σου που του δίνει μια δροσερή νοτα.. ακόμα και μεσα στο δίσκο.. να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι είναι μια πανέμορφη εποχή,Ρούλα μου,και η θάλασσα η μεγαλύτερη έμπνευση για ιδέες ...πολλά φιλάκια φίλη μου!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικά καλόγουστες όλες σου οι δημιουργίες Μαρία μου άλλωστε το καλό γούστο είναι αυτό που σε χαρακτήρίζει! Και φυσικά μου αρέσουν γιατί θυμίζουν την αγαπημένη μου εποχή το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ότι κάνω είναι απο μεράκι και αγάπη Χριστίνα μου,ίσως γι'αυτό ν'αποτυπώνεται και να έχει ένα καλό αποτέλεσμα....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Έχεις γίνει τόσο δημιουργικό πλασματάκι Μαρία μου.ότι μας δείχνεις είναι φτιαγμένο από αγάπη. Γλυκά φιλιά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ξεκλέβω λίγο χρόνο για τις δημιουργίες μου Λίλιά μου,οπότε κάτι γίνεται...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. τι όμορφες ιδέες!λατρευω τους θησαυρους της θάλασσας και μιας που έχω μαζέψει άπειρους πάντα ψάχνω να βρω τρόπο ν ατους αξιοποίησω καταλληλα!ευχαριστούμε γι ατις όμορφες ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορείς να κάνεις με φαντασία και δημιουργικότητα θα σ'αποζημιώσει βλέποντας το Λίτσα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικοί θησαυροί Μαρία μου και εσύ τους ανέδειξες πανέμορφα όπως τους αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου